عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون
چاپ

عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون

 سفید کننده پوست گیاهی و شیمایی (عصاره گیاهی گیگاوایت و ماده شیمیایی هیدروکینون)

عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون است که به صورت طبیعی در کوه های آلپ سوئیس رشد میکند. همینطور که میدانید ماده سمی و شیمیایی هیدروکینون مدت هاست که به عنوان ماده سفید کننده پوست در کرم های ضد آفتاب و کرم های آرایشی دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. در زیر به مضرات این ماده شیمیایی اشاره میکنیم و پس از آن جایگزین گیاهیی و طبیعی آن را به نام گیگاوایت را به شما معرفی و خواص آن را شرح خواهیم داد. 

 

سفید کننده هیدروکینون (hydroquinone):

این ماده شیمیایی چطور کار میکند؟ محققان میگویند که هیدروکینون با توقف تولید ملانین در پوست (ملانین ماده ای است که رنگ پوست از آن میاید) باعث میشود که لکه های تیر روی پوست به مرور دفع شوند این لکه ها در زنان باردار به علت تغییرات هورمونی و.. ایجاد میشوند. تا اینجای کار هیدروکینون به نظر کار خود را به درستی انجام داده ولی اینطور نیست، چرا که هیدروکینون تولید ملانین در پوست را متوقف میکند و این چیزی نیست که ما بخواهیم، توقف تولید ملانین در پوست باعث بی رنگ شدن پوست میشود، اگر دقت کرده باشید بازیگران و یا مدل های معروف بدون آرایش صورتشان مانند یک فرد مرده بی روح و بی رنگ است. این به دلیل استفاده از مواد آرایشی دارای هیدروکینون برروی پوست به صورت مداوم است. این تنها ضرر این ماده سمی نیست. در زیر دیگر موارد را بخوانید: 

 

عصاره گیگاوایت Gigawhite

عصاره طبیعی و گیاهی گیگاوایت:

در واقع گیگاوایت یک گیاه نیست بلکه عصاره ای است از چندین گیاه مختلف که همه گی آنها در کوه های آلپ سوئیس رشد میکنند. 7 نوع گیاه متفاوت در عصاره گیگاوایت به کار گرفته شده که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

  1.  پنیرک (Malva Sylvestris Extract)
  2. بومادران (Achillea Millefolium Extract)
  3.  بادرنجبویه (Melissa Officinalis Leaf Extract)
  4.  گیاه ورونیکا (Veronica Officinalis Extract)
  5. گیاه پای شیر (Alchemilla Vulgaris Extract)
  6. پامچال طبی (Primula Veris Extract)
  7.  نعنای کوهی (Mentha Piperita Leaf Extract)

 

گیاهان فوق همه توانایی مهار آنزیم تیروزیناز دارند. گیگاوایت مکانیزمی شبیه به هیدروکینون در مهار آنزیم تیروزیناز دارد. این گیاهان بطور اختصاصی دارای فعالیت سینرژیسم یا هم افزایی هستند و این باعث  تاثیر بیشتر گیگاوایت نسبت به هیدروکینون شده. یعنی درواقع شما یک نتیجه مطلوب و تاثیر گذاری بیشتر و بدون دخالت هیچ ماده شیمیایی و یا سرطان زا را تجربه خواهید کرد. 

عصاره گیگاوایت دارای خواص روشن کننده گی پوست، درخشان کردن پوست و کاهش لک های ناشی از پیری و یا بارداری است. این عصاره با تمام خواص بی نظیر خود تنها یکی از مواد تشکیل دهنده در کرم معجزه گر لوتوس پلاس است. روشن کننده گی و درخشان کردن پوست به وسیله عصاره گیگاوایت برخلاف هیدروکینون پایدار و دایمی است.

در مطالب آینده به دیگر مواد گیاهی تشکیل دهنده این کرم گیاهی محبوب (لوتوس پلاس) اشاره خواهیم کرد. 

برای خرید و مطالعه در مورد کرم محبوب لوتوس پلاس برروی کلید زیر کلیک کنید.

 

, , , , , , , ,