ورود
ثبت


  • 09036979148
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون

عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون

 سفید کننده پوست گیاهی و شیمایی (عصاره گیاهی گیگاوایت و ماده شیمیایی هیدروکینون)

عصاره گیاهی گیگاوایت جایگزین ماده سمی هیدروکینون است که به صورت طبیعی در کوه های آلپ سوئیس رشد میکند. همینطور که میدانید ماده سمی و شیمیایی هیدروکینون مدت هاست که به عنوان ماده سفید کننده پوست در کرم های ضد آفتاب و کرم های آرایشی دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. در زیر به مضرات این ماده شیمیایی اشاره میکنیم و پس از آن جایگزین گیاهیی و طبیعی آن را به نام گیگاوایت را به شما معرفی و خواص آن را شرح خواهیم داد. 

 

سفید کننده هیدروکینون (hydroquinone):

این ماده شیمیایی چطور کار میکند؟ محققان میگویند که هیدروکینون با توقف تولید ملانین در پوست (ملانین ماده ای است که رنگ پوست از آن میاید) باعث میشود که لکه های تیر روی پوست به مرور دفع شوند این لکه ها در زنان باردار به علت تغییرات هورمونی و.. ایجاد میشوند. تا اینجای کار هیدروکینون به نظر کار خود را به درستی انجام داده ولی اینطور نیست، چرا که هیدروکینون تولید ملانین در پوست را متوقف میکند و این چیزی نیست که ما بخواهیم، توقف تولید ملانین در پوست باعث بی رنگ شدن پوست میشود، اگر دقت کرده باشید بازیگران و یا مدل های معروف بدون آرایش صورتشان مانند یک فرد مرده بی روح و بی رنگ است. این به دلیل استفاده از مواد آرایشی دارای هیدروکینون برروی پوست به صورت مداوم است. این تنها ضرر این ماده سمی نیست. در زیر دیگر موارد را بخوانید: 

  •  التهاب خفیف جلدی پوست.
  • حساس شدن پوست (سوزش، گزش و درماتیت آلرژیک)
  • خشکی و ترک پوست.
  • قرمزی یا سوختگی سطحی پوست
  • برخی افراد جوش، کهیر ، اختلال در تنفس، ضعف، تورم صورت و زبان و درد در قفسه سینه
  • کرم هیدروکینون حاوی سولفیت است که سبب واکنش حساسیت مثل آسم در برخی افراد می‌شود
  • زنان باردار و پرستاران نوزاد باید قبل از مصرف با پزشک مشورت کنند زیرا این ماده میتواند برای سلامت کودک مضر باشد.
  • این ماده دارای اثرات بالقوه موتاژنیک (ایجاد کننده جهش ژنتیکی) می باشد و به همین دلیل استفاده از آن در اروپا ممنوع شده است. 
  • کرم هیدروکینون میتواند لکه های آبی رنگ تا سیاه در تعداد کمی از مصرف کنندگان به وجود آورد.  این ماده علاوه بر این مضرات برای پوست های سبزه به هیچ وجه مناسب نیست چرا که تاثیر شدید آن باعث ایجاد لک های پوستی میشود. به طور کلی این ماده هیچ گاه نباید بدون تجویز پزشک استفاده شود. زیرا میتواند سلامت پوست شما را به خطر بیاندازد. محققان در آمریکا استفاده از کرم های حاوی هیدروکینون را ممنون کرده اند و آن ها را سرطان زا نیز میدانند. باید توجه داشته باشید که این ماده به هیچ عنوان پوست شما را سفید نمیکند بله فقط تولید ملانین در پوست را مختل میکند و با قطع مصرف دوباره لک ها و سبزه گی پوست شما نمایان میشود. 
    اما جای نگرانی نیست، چون  ماده طبیعی برگرفته از طبیعت برای جایگزینی آن وجود دارد تا پوست شما را زیبا و روشن کند. 

 

عصاره گیگاوایت Gigawhite

عصاره طبیعی و گیاهی گیگاوایت:

در واقع گیگاوایت یک گیاه نیست بلکه عصاره ای است از چندین گیاه مختلف که همه گی آنها در کوه های آلپ سوئیس رشد میکنند. 7 نوع گیاه متفاوت در عصاره گیگاوایت به کار گرفته شده که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

  1.  پنیرک (Malva Sylvestris Extract)
  2. بومادران (Achillea Millefolium Extract)
  3.  بادرنجبویه (Melissa Officinalis Leaf Extract)
  4.  گیاه ورونیکا (Veronica Officinalis Extract)
  5. گیاه پای شیر (Alchemilla Vulgaris Extract)
  6. پامچال طبی (Primula Veris Extract)
  7.  نعنای کوهی (Mentha Piperita Leaf Extract)

 

گیاهان فوق همه توانایی مهار آنزیم تیروزیناز دارند. گیگاوایت مکانیزمی شبیه به هیدروکینون در مهار آنزیم تیروزیناز دارد. این گیاهان بطور اختصاصی دارای فعالیت سینرژیسم یا هم افزایی هستند و این باعث  تاثیر بیشتر گیگاوایت نسبت به هیدروکینون شده. یعنی درواقع شما یک نتیجه مطلوب و تاثیر گذاری بیشتر و بدون دخالت هیچ ماده شیمیایی و یا سرطان زا را تجربه خواهید کرد. 

عصاره گیگاوایت دارای خواص روشن کننده گی پوست، درخشان کردن پوست و کاهش لک های ناشی از پیری و یا بارداری است. این عصاره با تمام خواص بی نظیر خود تنها یکی از مواد تشکیل دهنده در کرم معجزه گر لوتوس پلاس است. روشن کننده گی و درخشان کردن پوست به وسیله عصاره گیگاوایت برخلاف هیدروکینون پایدار و دایمی است.

در مطالب آینده به دیگر مواد گیاهی تشکیل دهنده این کرم گیاهی محبوب (لوتوس پلاس) اشاره خواهیم کرد. 

برای خرید و مطالعه در مورد کرم محبوب لوتوس پلاس برروی کلید زیر کلیک کنید.

 


نظرات خریداران

ارسال رایگان کرم

جستجو در وبسایت

کاربران و مهمانان آنلاین

ما 156 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

© 1391-1398 تمامی حقوق برای فروشگاه جمراک محفوظ است.

جستجو در سایت

Someone از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**Someone از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**shaghayegh10 از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)****shaghayegh10** به تازگی در وب سایت ثبت نام کرده است. شما هم در وب سایت عضو شوید با کلیک برروی کلید ثبت در بالای وب سایت.Fatemeh75 از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**Fatemeh75 از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)****Fatemeh75** به تازگی در وب سایت ثبت نام کرده است. شما هم در وب سایت عضو شوید با کلیک برروی کلید ثبت در بالای وب سایت.**Haniye** به تازگی در وب سایت ثبت نام کرده است. شما هم در وب سایت عضو شوید با کلیک برروی کلید ثبت در بالای وب سایت.Someone از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**mmaryam86 از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)****mmaryam86** به تازگی در وب سایت ثبت نام کرده است. شما هم در وب سایت عضو شوید با کلیک برروی کلید ثبت در بالای وب سایت.**ایماه** به تازگی در وب سایت ثبت نام کرده است. شما هم در وب سایت عضو شوید با کلیک برروی کلید ثبت در بالای وب سایت.Someone از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**Nazi از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده و از بین برنده گودی و تیرگی دور چشم کاملا گیاهی لوتوس.](/shop/کرم-سفید-کننده-و-ازبین-برنده-گودی-و-تیرگی-دور-چشم-کاملا-گیاهی-لوتوس-detail)**Nazi از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**Nazi از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم ضد آفتاب ارگانیک و گیاهی لوتوس SPF50](/shop/کرم-ضد-آفتاب-ارگانیک-و-گیاهی-لوتوس-spf50-detail)**Someone از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**Someone از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)**فرزاد از nearby city خرید خود را کامل و پرداخت کرد **[کرم سفید کننده گیاهی پوست صورت لوتوس پلاس](/shop/کرم-سفید-کننده-گیاهی-پوست-صورت-لوتوس-دایمی-detail)****فرزاد** به تازگی در وب سایت ثبت نام کرده است. شما هم در وب سایت عضو شوید با کلیک برروی کلید ثبت در بالای وب سایت.